fredag 27 juni 2008

Itunes

Ja, det behövs Itunes för att få musik till Ipoden. Helt cp. Det tooog hur länge som helst att få ner det... Ja, det ordnade sig till slut. Nu har jag bra musik i mina öron. :)

Fick äntligen en liten stund över att fixa upp gården igår. Drog igång trimmern och startade att rensa ogräs. Efter en liten stund, längst ner på stranden dog den. Soppatorsk. Ringde Micke som sa att det fanns färdig blandad olja/bensin i en grön dunk i garaget. Knatade upp (Har en duktigt jobbig backe) och fyllde på. Tyckte det såg konstigt ut. Knatade ner till stranden och skulle dra igång den. DÖD! Drog och drog. Masade mig upp till huset igen. Ringde Micke på nytt. Nej, det skulle vara färdig blandat. My ass! Jag frågar Johan (grannen) sa jag. Gick över dit och uppmanade honom att lukta. Han blev rädd och frågade om han skulle måsta smaka. Nope, det var inte bensin iblandat. Jag har alltså hällt ren olja (olja till gräsklipparen fick jag vet sen) i trimmern. Fiffigt. Fick en dunke bensa av Johan och den gick till slut igång. Kl 22.30 typ var jag klar. Aaaah, så jävla trött. Då var det bara gå in och fortsätta städa och fixa med lite jobb.
Men nu är gården fin fin!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket möda och STORT besvär, du e duktig du!
POSS

Anonym sa...

Lessa e det en Ipod shuffle som det står PAF på???

Anonym sa...

Rrriktiga karatag, så ska d va! DUKTIG!