tisdag 1 juli 2008

Jag är tillbaka, en sväng...

Hej hej!

Har inte så mycket annat att skriva om än vad jag gjort och vad som hänt den senaste veckan. För det mesta (läs alltid) är datorn upptagen av mina kära kusiner som håller kontakt med sina vänner på Facebook och spelar poker. Huset är fullt av folk men det är roligt. Ett gäng sover i huset oc ett gäng nere i grannarnas bastu där det finns en liten tillbyggnad med en hög och låg säng, toppen!

I förrgår var vi till Bastö för att delta på avslutningen på Country festivalen. Det var dött med folk men fint väder så vi slöt upp med Mica, Patrik, Kattis och Peter. Drack lite drinkar och lyssnade på musik till Soundway. Jag och Courtney åkte båt med gänget till Mica och Patrik på lite efterfest. Kom väl hem vid 2 tiden. Igår kom Meja och Tinja till oss för att stanna 2 nätter. Mamma Mita lyxar till det på Birka med SPA och goda drinkar. Kidsen är så gulliga och snälla så jag dör. Idag har vi varit nere på stranden och badat. Vid 5 tiden jag och tjejerna till Golfrestaurangen och åt middag. Avslutade det hela med glass och lite påhälsning hos korna som Meja döpte till "Kossan Maggan". Förklarade fint för Meja vad alla barn gjorde på golfbanan. Att deras föräldrar gillade att golfa och tog med sina barn. Hon kunde inte förstå vad det var för roligt med cross och sånt som hennes föräldrar allid gjorde. Hon ville hellre golfa! :)

Imorrn är det onsdag, då blir det pubcrawl med gänget. Vi ska besöka pubarna på den östra sidan av Mariehamn. Undrar hur det kommer att gå? Avslutar förmodligen det hela med Arken.

Just nu håller jag och Micke på och förbereder festen på lördag som blir i Skutviken tillsammans med grannarna. Det kommer att bli hur skojjsigt som helst! :)

Jag uppdaterar om pubcrawlen såfort jag har tillgång till datorn igen!

Over.and.out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tuuusen, miljoner tack för barnvakten! Jag är utvilad och snygg som aldrig förr....
Men varför är kidsen så sura så fort dom kommer hem till mamma????
PÖSS

kela sa...

ni verkar ha det fullt upp :-D Skoj :-D
Vi kommer tyvärr inte över nått till¨åland i sommar då jag jobbar som en tok hela tiden :-( Lite trist....men kanske nån gång till kräftskivorna börjar sen, då tycker jag att vi ska försöka få ihop nånting allihopa ...det vore roligt!

Anonym sa...

Penny är tillbaka hemma nu så att du vet.Vi hittade henne i ett träd hööögt uppe.Hon är mager men annars mår hon väl bra.