onsdag 11 juni 2008

Onsdag kväll...

...och snart är det helg, igen! På lördag blir det en liten tur över till Stockholm. Mina kusiner Coutrney, Ashley och Ryan kommer och hälsar på en månad tillsammans med min morbror Michael från Australien! Det ska bli skitskojj! Vi ska sola, turista, vara på sjön och festa lite! :)
Åker väl med Rosella på dagen och kommer hem med sista båten. Då hinner vi även via Norrtälje för lite shopping! Tji!

Imorgon är det fritt fram att handla hemma på Ikea.fi. Jag har redan sett ut en hel del grejjer jag behöver ha som är jobbiga att hämta själv. Jag hade hoppats att man kunde handla mera småprylar men icke... Dessutom är ju sidan på finska så det är lite körigt!

Ikväll ska jag försöka uppdatera med lite kattunge bilder. De börjar bli såååå stora! Värsta gulliga, och vilda! Det är många saker på snedd när man kommer hem och saker som man VET att man lämnat på ett visst ställe är plötsligt försvunna! :)

Det är det värt!

Inga kommentarer: