onsdag 25 juni 2008

Nu mina vänner...

...är jag slut som artist. Fy fan vad slut jag är. Jag är så fruktansvärt trött på jobbet, på alla deadlines med alla kläder som ska vara klara på vissa datum, vissa dagar och vissa tider.
Kommer det kunder med mera jobb imorgon spyr jag. Dock tas inga fler jobb emot då det här är sista veckan innan semester men vad ska man göra när de måste ha alla grejjer innan augusti?
Jag som absolut skulle ha allt klart så det var bara att stänga på fredag, men icke. Listan börjar slingra sig lång. Visst har jag varit trött på jobbet många gånger men nu, nu är det peck. Börjar 7.30 på morgonen vilket betyder att jag stiger upp 6.30. Jag slutar tidigast kl 18 på kvällen vilket betyder att jag har ungefär 100 grejjer att göra på morgonen innan det öppnar. Ofta står det ju folk redan från kl 8 och bankar på dörren. Kräk!
Kära kunder om ni läser detta, jag hatar er inte. Jag är bara typ lite fed up just nu.
För tillfället ligger jag i sängen med datorn där jag samtidigt bloggar och fakturerar. Bredvid mig ligger det 100-tals räkningar som väntar på att få kuvert och frimärke. Och sen har jag ju en massa små loggon också soms kurits ut och ska rensas. Det är väl en par hundra stycken...

MEN, vi har firat midsommar också, huset fullt. 12 pers sov över och det var trångt men kärleksfullt. Här kommer lite bilder:










2 kommentarer:

Anonym sa...

Hang in there baby, snart e du ledig (med OSS)...puss

Anonym sa...

Tydligt semesterdax när man känner sådär, TUR att den e nära. Sen ska jag hänga på handtaget när du kommer tillbaka (när öppnar ni igen?) och lämna in en par grejs. Hehe...

Lessa har du tappat några kilon eller? Man ser på ditt ansikte på nåt vis att nåt försvunnit, så fräsch så!