söndag 15 juni 2008

Mycket folk!

Jahapp, då var den helgen över då! Åkte igår till Arlanda då och hämtade upp min morbror + kusiner från Arlanda. Resan gick bra. Lite deppiga belv de då det ösregnade och de kommer hit med hopp om en solbränna! :) Tröttna och slitna efter 27 timmars resa, 2 timmar på Willys i Norrtälje och en båttur stupade de i säng hos mamma kl 00:30 inatt.
Jag börnade hem för att snabbt hinna frysa in alla varor jag köpt i Norrtälje!
Idag har det vart full fart igen. Vid 12 tiden dök de upp här hemma. Vi har fikat, spelat Australienk fotboll och snackat skit. Linda och Mita med barn dök upp lite smidigt till middagen så Micke hunken hamnde på att laga middag för 14 personer. Trångt var det på vår veranda men det gick! Nu är det tomt och det ska bli skönt att lägga sig på soffan.
Imorgon blir det jobb och sedan på eftermiddagen en tur till Seglinge där jag stannar till tisdag kväll! Här kommer lite bilder från dagen i all ära!
So long!

Ryan, Mick, Ashley och Courtney


Meja


Gänget


Morbror Mick, Ash och Cj


Kusinerna Wilda, Tinja, Figge och Meja


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härrrlig kväll! Puss puss

Anonym sa...

Asså hon där Tinja, det står "jag är sprallig" i pannan på henne. Så söta ungar!