tisdag 10 juni 2008

Nyfiken i en strut!

Igår kväll var jag nyfiken. Fick ädelt besök av Kattis som kom och kikade på kissorna. Vid 21.30 läste jag på nätet om skogsbranden i Lemland. Snabbt hoppade jag och Micke i båten och styrde ut mot Lumparn. Röken låg tjock och det stack i näsan. Körde ända in till stan och glodde. Fram och tillbaka under 1 timme! Toppen!

Imorse var jag tvungen att snoka lite igen. Strax efter kl 8 stod jag i Österkalmare för att kolla in när de monterade stommen till Ove och Cindys nya hus! Toppen toppen fint blir. Absolut bland de bästa tomterna på det området.

Idag har jag knegat och det är inte klart än, många timmar kvar...

Var just ut på promenad med Bex Kex runt kvarteret. Varmt och mysigt men mitt iallt, BANG! Började spöregna och åska så vi fick jogga den sista biten tillbaka på jobb!

Skönt med lite regn, äntligen...

Inga kommentarer: