söndag 13 juli 2008

Neon, hårspray och freestyle!

Igår vid 18 tiden åkte vi till Camilla och Kattis fest i Hammarland. Voi jummalauta vad jag höll på att garva ihjäl mig på allas kläder! :)


Camilla och Kattis hade fräna kläder, nästan likadana och med supersköna brillor!


Vi fick gnuggisar på händerna då vi delades in i lag!




Micke hamnade i snowboard laget som för övrigt vann, vi i solgänget kom sist... Det var roliga deltävlingar. En liten tipsrunda, ölhävartävling, kasta 10 centare i glas, spotta gelegrodor längst, "putta boll i hål" som Camilla kallade det mm. Betyder för övriga golf! :) Ja, det var jätteroligt. Vi blev bjussade på den största tacobuffé jag någonsin sett. En massa olika dippar och såser.


Det var 80-tals musik för hela slanten, tältet var dekorerat med gamla freestylar, LP skivor, Starletar, Mitt Livs Novell tidningar och samlar bilder på Bon Jovi och Europe!

Tyvärr var jag inte på topp, jag var helt enkelt inte supsugen men det var roligt ändå. Vid 3 tiden bröt vi upp, åkte hem och stöp i säng!




1 kommentar:

Anonym sa...

rgrtgrtg