tisdag 22 juli 2008

Tisdag morgon!

Å jag är påväg till Ikea! Tjihiii! Sitter på jobbet en sväng, var tvungen att fixa lite grejjer så nu är jag supertidig. Klockan är bara 06.30. Ska hämta pappsen vid 7-tiden och sen iväg med Rosella. Hoppas den går denna gång!
Det blir shopping som gäller idag. På Ikea ska jag ha en massa småprylar och skåp, skåp som ska bli som en lång bänk under tv:n men utan ben. Kommer att bli najs. Först ska det bara tapetseras om på den väggen. Tapeten har jag redan hemma. Och sen så är jag "lite" sugen på knallrosa sängkläder. Såg dem i katalogen igår och de såg mysiga ut. Eller så var det för att täcket var så fluffigt. Jag har en förkärlek till sängkläder. Köper det varje gång jag åker så nu har vi väl ett 15-tal uppsättningar. :) Micke tycker jag e´störd! Andra gillar handväskor!

Igår flyttade kisse nr. 4. Det var Jemma som intog sin plats hemma hos Elin och Jonas på Järsö. Kommer att bli super. Där får hon vara utomhus och har en massa kompisar som sällskap. Dessa "kompisar" tyckte dock att hon var lite suspekt när hon kom i buren. Men jag tvivlar inte, det kommer att gå fin fint. Förstås tog jag ju med Bex Kex också så han fick springa av sig lite med Diva. De kutade runt och badade. Han luktade riktigt sunk när han kom med blöt päls. Gammal sur hund så att säga.

Ha en trevlig dag, hoppas det slutar regna för just nu öser det ner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å guud va lavli med IKEA, knappt avis. Jasså Elin måsta ha en till slut =) får d perfekt där ute.